MySQL error /home/jacob/domains/loggy.nl/public_html/logs/layout.php on line 83
   '1725761904',
   '3.137.199.35',
   'rieki-/'

Incorrect integer value: '' for column `jacob_weblog`.`online`.`userid` at row 1
URL: /
IP: 3.137.199.35
UserAgent: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

Post:
Array

GET:
Array
    [gebruikersnaam] => rieki

Sorry, there was an error, we are notified of the issue and will be resolved as soon as possible
rieki.s weblog - Home
Hoe werkt het? Klik hier
Begin pagina
loggy.nl Home
Weblog maken
RSS Feed

Abonneren!

mijzelf
Ik ben 46 jaar en woon in Rotterdam.Samen met mijn verloofde. Wij gaan trouwen Juli 2012. Ik heb 2 kinderen een dochter en een zoon van 22 en 20 jaar

ZONDAG 25 SEPTEMBER

Wij zijn weer terug van een weekje Tenerife. Was een hele leuke en heerlijke week. Heenreis was niet zo prettig gegaan. ^uur in totaal dus ja dat is erg lang. |Met een tussenstop in las palmas.Dus we waren blij dat we er waren. Maar in Tenerife aan gekomen was dat weer vergeten. Wat een mooie plaats was dit zeg. de strandlijn is erg rotsachtig zo mooi om te zien. En zwart zand door de vulkaan heel apart. Maar je kon daar ook niet echt op strand liggen. maar dar hoefde ook niet want langs de zee en tegenover ons hotel was een prachtig zwembadparadijs met zoudwater baden. Niet te geloven zo mooi en zo groot. Foto,s volgen nog.
Verder de plaats Puerto de la cruz was ook erg leuk heel groot elke dag hebben we wel weer wat nieuws ontdekt . veel gezellige restaurant en baaretjes en heel veel winkels. Dus we hebben ons echt niet verveeld. We zijn ook nog een dag naar het Loropark geweest. Dat was heel leuk. Met dolfijnen show en orka,s show heel veel papagaaien  enn nog veel meer andere dieren en mooie planten en bloemen. Ja was een leuke dag. verder natuurlijk ook veel dingen meegemaakt. 2e nacht hoorde ik zo,n raar geluid leek in eerste instantie op het lopen van muizen. maar na uren te hebben liggen luisteren werd ik zo bang dat ik het licht weer aan deed en wat zag ik.....een hele grote kakkerlak brrrrrrrrrrrrrrrrr nou paniek natuurlijk gillen schreeuwen en niet meer kunnen slapen. Dus om 5 uur s,ochtens heeft ramon gelijk receptie gebeld dat we een andere kamer wilde. en die kregen we de volgende ochtend meteen. We zaten eerst 3 hoog aan een tuin met een beetje zeezicht en nu kregen we een kamer op de 6e verdieping met alleen maar zeezicht dus veel beter haha.. Wel eng hoor er zijn toch enge beesten in zo.n land we liepen buiten te wandelen en ineens zei ramon kijk hagedissen. Nou ja zeg ik weer gillen en weg rennen haha en ja hoor bergen van die dingen. nee dat vind ik allemaal niks. Maar goed het hoort erbij he in zulke landen.
Ook nog vast gezeten in wc in hotel lobby. nou schrikken hoor gelukkig was er een schoonmaakster dus ik eerst nog vrij rustig kloppen en please help me roepen. Maar ja ik raak weer in paniek dus bleef bonzen op die deur en maar schreeuwen help please let me out. en oplaats gewoon in nederlands haha duurde wel 10 min  voordat de monteur de deur open had. was helemaal overstuur stom he?
maar goed verder heel mooi weer gehad nog lekker verkleurd. maar gelukkig niet te warm gewoon lekker en af ent oe bewolking maar conclusie een fijne vakantie was het.

15:13:00 25 September 2011 Permanente link Reacties (1)

DONDERDAG 15 SEPTEMBER

Dit zal mijn laatste log zijn voor de vakantie. Ben nog even druk in het huis. en koffer inpakken natuurlijk.
Verder hebben we er heel veel zin .Behalve dat we hoorde dat we de heenweg een tussenstop hebben daar zie ik wel weer tegenop natuurlijk. maar goed je kunt er niks aan doen.
Zometeen nog even op zoek naar een goed vest. Zodat ik geen jas mee hoef te nemen.  Want ja die hebben we daar niet nodig haha.
Nou wens iedereen een goede week toe en tot gauw

09:23:28 15 September 2011 Permanente link Reacties (4)

MAANDAG 12 SEPTEMBER

Leuk weekend achter de rug. Zaterdag was nog een mooie dag .Dus heerlijk in de oude haven van het zonnetje genoten.
Gisteren kwamen Samantha en Danny hierheen voor het eten. Dat was dus ook heel erg gezellig.

Morgen ga ik nog even naar me moeder en zie ik Samantha ook nog even helaas Kevin niet die heeft nachtdienst dus die slaap overdag.
En dan de rest van de week .Huis aan kant maken koffer pakker dat soort dingen en dan is het zo zaterdag heerlijk naar de warme zon.

09:08:04 12 September 2011 Permanente link Reacties (1)

DONDERDAG 8 SEPTEMBER

Gisteren ben ik naar me moeder geweest. Wel weer jammer dat ik weer nu na 9 uur mag reizen. Dus ben er pas tegen 11 uur. En tegen half 1 moet ze weer eten. maar goed Was fijn dat ik er weer was. Nog wat tussen de buien door gewandeld.
Daarna naar Arnhem gegaan en met Samantha afgesproken. Nog even wat gedronken samen en toen moest ze alweer werken. Dus moeders is weer naar huis gegaan.

Vandaag eerst even badkamer schoonmaken en nog wat boodschappen doen. En strijken. En dan is het alweer morgen vrijdag. gaat snel die weken.

Ben ook al spullen aan het klaar leggen voor de vakantie.
kijk eens op deze link hoe lekker warm wij het krijgen

08:22:06 08 September 2011 Permanente link Reacties (0)

MAANDAG 5 SEPTEMBER

Weekend is alweer voorbij. Was wel gezellig we hebben de airborne weer beleefd.
alleen jammer dat ramon toch een beetje teleurgesteld was. Wij zijn namelijk erg blij met onze verloving maar er werd weinig felicitaties uitgedeeld door familieleden naar hem toe. En ja dat is jammer maar goed het is ons feestje en dat is het belangrijkste.

En nu gaan we ons richten op de vakantie. Ga langzamer hand de koffers inpakken. Wel raar idee terwijl het hier herfstachtig is is het daar 34 graden .Dus echt zomerkleding weer inpakken heerlijk.

Deze week woensdag denk ik naar me moeder. En de rest wat in huis doen en vakantie voorbereidingen.

08:39:15 05 September 2011 Permanente link Reacties (1)

VRIJDAG 2 SEPTEMBER

Vandaag drukke dag.Nog even wat inpakken en als Ramon thuis komt gaan we met de trein naar Doorwerth. Eerst even wat eten in Utrecht. Wij gaan namelijk dit weekend die kant op omdat morgen de airborne wandeltocht er is. En samen met Wil en Arie gaan we dat beleven.
Wil en Arie komen ook vanavond naar hotel de branding. En daar blijven we tot zondag morgen.Dus een gezellig weekend voor de boeg.

En dan hebben wij nog 1 weekendje gewoon thuis en dat weekend ernaar gaan we naar Tenerife heerlijk een weekje naar de warmte.  Even nog wat energie opdoen voor de winter. Wel goed voor me spieren voel me altijd heel goed in de warmte van die landen.

En we gaan ook lekker plannen maken voor ons huwelijk in de vakantie want ja wil je iets moet je tegenwoordig er vroeg bij zijn met reserveren.

Dus een leuke tijd tegemoet.

09:12:59 02 September 2011 Permanente link Reacties (1)

DONDERDAG 1 SEPTEMBER

Hier ben ik weer. nu met een andere weblog maar goed. we zijn weer in de lucht.

Ik begin maar gelijk met een heel groot nieuwtje
RAMON EN IK GAAN TROUWEN. Jaja juli 2012 dus nog even wachten en dan is het zover.

Maandag ben ik door me liefje officieel gevraagd. We zijn dolgelukkig.
Nou dat is nog eens nieuws he? verdere details gaan we samen lekker bespreken op onze vakantie.over 2 weekjes.

Nu moet ik eerst eens verder kijken op deze log om te zien hoe het allemaal werkt. Hoop dat jullie blij hiermee zijn.

08:45:17 01 September 2011 Permanente link Reacties (3)